Skip navigation

Tuli selline mõte, et teeks klassikokkutuleku. Pole peaaegu mitte kedagi kooli lõpetamisest saati näinud ja tavaliselt tullakse ikka peale viit aastat kokku, vahitakse näod üle ja siis minnakse jälle laiali.
Nagu kooli ajalgi, võtsin taaskord initsiatiivi enda peale. Olen juba kord brigadiriks sündinud…
Algul paistis, et kõik on kuhugi maa alla ära kadunud, aga siis tuli välja, et mina olin hoopis see, kes oli ennast nii põhjalikult minevikust lahti lõiganud, et vanade sidemete ülesoojendamiseks tuli natuke vaeva näha. Nüüd hakkab neid sidemeid juba vaat et liigagi palju tekkima. Pakun, et selleks ajaks kui kokkutulek käes, on mul sellest kõigest nii kopp ees, et ma ise ei taha enam minnagi.
Täna veetsin seoses kokkutulekuga mõnikümmend minutit reitpunktee-s oma endiste klassikaaslaste lõustu vahtides. See oli mul esimene kord seda kohta veebis nii põhjalikult külastada. Olen seda ikka natuke lihtsamate inimeste ajaviiteks pidanud. Pole senini selle asja fenomenile pihta saanud. Kui sinna riputatakse enda silmnäo pildid, et keegi teine võiks neid vaadata ja ütelda, kas nägu on normaalne või mitte, siis võiks ju ometi natuke vaeva näha ja mingid ilusad pildid panna, mitte sellised, kus istutakse õllepudelid käes sapaka katusel ja taustaks on põhjatu tühjus. Milleks? Kui mina tahan teada, kas mu silmnägu on normaalne, vaatan ma peeglisse, mitte ei riputa mingi nõmeda varjunime a´la KobeTibi666 teistele hindamiseks.
Tegelikult olen ma praegu natuke pettnud ka, sest nendelt samadel piltidelt vaatasid mulle vastu mandunud inimesed, kes peale keska lõppu pole midagi head ja tarka oma eluga pihta osanud hakata ning riputavad oma pilte netti, et selle abil endale natukene enesekindlust kaubelda. Olin ikka lootnud, et luuseritest saab midagi, aga näib nii, et kes koolitööd eriti tõsiselt ei võtnud, ei ole ka täiskasvanu elu eriti tõsiselt võtnud ning tammuvad ikka samas ringis.

Ma olen endaga praegu raskelt rahul!

Lisa kommentaar

