Skip navigation

… sest ma olen koos Andrus Kivirähkiga koos viina võtnud. Ja mitte nii, et mina, Andrus Kivirähk ja ülejäänud sada inimest, vaid mina, Andrus Kivirähk ja minu kallis teinepool. Sedasi vaikselt, kitsas ringis. Kuni kuulus kirjanik parasjagu purjus oli ja otsustas ennast viisakalt lõpuks magama toimetada. Kilone viin nahavahel, kaua niimoodi vastu ei pea.
Milline mees siis on meie kuulus kirjanik ja raadiohääl? Tavaline eesti mees, ainult et natuke arenenuma huumorimeelega. Ja nagu iga tavaline neljakümnele lähenev mees, oli ta minu kui noore ja atraktiivse naisterahva tähelepanust niivõrd hurmatud, et üritas minuga igal võimalikul juhul kehalist kontakti luua. Mistõttu võin nüüd uhkelt väita, et Andrus Kivirähk on mind katsunud! :)))

Lisa kommentaar

