Skip navigation

Nii nagu plaanitud, sai neljapäeval õhtul pea purju joodud ja reede hommikul kerge pohmakaga tööle mindud. Õnneks muteerub pohmakas enamasti peale seda, kui hommikul natuke pead ravitud (mitte parandatud) eriti lõbusaks ja helgeks meeleoluks. Igasugu häid mõtteid tuleb pähe ja pisimadki veidrused ajavad naerma. Ma nimetan seda seisundit “lõbusaks pohmakaks”, sest on esinenud ka “kurje pohmakaid” ehk kassiahastust. Ehkki ma ei saa aru, kust selline väljend pärineb – ma pole senini näinud ühtegi joobunud, pohmas ega ahastavat kassi.
Päev otsa oli väga tšill olla – lugesin head raamatut ja kuulasin head mussi ning võisin samal ajal täie rahuga väita, et töötan. Peale tööd tegin natuke Ameerikat – sõin hamburgerit ja vaatasin Simpsoneid. Tegelt see hamburger päris ameerika standardile ei vastanud, see oli rohkem selline eestlaste tõlgendus hamburgerist, mis USA-s klassifitseeruks peaaegu healthy food`iks.
Kuna päeval olin Romano Dromi kuulanud, tekkis mul kange tahtmine vaadata sellist toredat kinufilmi “Must kass, valge kass”, mis küll minu pettumuseks oli sedakorda prantsuse keelde dubleeritud, aga õnneks olid hääled nii osavalt peale loetud, et muud helitausta polnud rikutud ning kõik see tore muusika oli kõik kenasti alles. Lõpuni vaadata ei jõudnudki, sest eelimise õhtu pidutsemine hakkas tunda andma ja ülemised silmalaud hakkasid vägisi vastu alumisi vajuma.
Lisa kommentaar

