Skip navigation

Käin tööl. Iga tööpäev käin tööl ja sel nädalavahetusel käin laupäeval ja pühapäeval ka tööl. Esmaspäeval ja teisipäeval käisin lausa kahes kohas tööl. Järgmine nädal sama moodi. Sest töö vajab tegemist. Ma olen väsinud, aga ei kurda. Vähemalt igav ei ole.
Üks kummaline nädal oli. Algas pühapäeva õhtul kõrtsis väikse töönädala tervitusnapsuga. Teine kord enam töönädalat nii pidulikult ei tervita, muidu tuleb jälle selline eriti ekstra töökas nädal. Esmaspäeva õhtul peale ekstra pikka tööpäeva tegin pimeduses ja võsas pisukese matka. Matkal oli väga proosaline eesmärk – oli vaja poodi minna, aga seekord sai siis pisut huvitavam rada valitud. Teisipäeva päev möödus kaunist kodumaad väisates. Reis oli tore, aga minul tegi meele kurvaks see, et reisi käigus sain teada, et inimesed, kellest olin seni hästi arvanud, polegi üldse nii toredad. Kahju kohe. Teisipäeva õhtul käisin ühele õnnetule armastajale tröösti pakkumas ja ühtlasi ka profülaktilistel eesmärkidel kärkat võtmas. Ma ei saa aru, mis sellel sügisel lahti on – kõik aina lähevad lahku, aga kokku ei saa keegi. Ilus, aga traagiline sügis.
Kolmapäev möödus mingis hämaras udus. Õhtul sain ootamatu ettepaneku üks pikemat sorti jalgsimatka tegemiseks. Ehkki erilist matkaäksi sees polnud, läksin ikka, sest loodus kutsus ja puhata oli ka vaja. 12 kilomeetrit kruusateed, hobuserada, küntud ja kündmata põldu ja lõpuks pisut asfaldit ka, vähem kui 3 tunniga. Muidugi oli vaja saavutust kõrtsis tähistada. Mina tähistasin natuke (sest neljapäev on ju teadupärast tööpäev), teised pisut rohkem. Kusjuures osa kolmapäevaõhtusest matkaseltskonnast läks neljapäeva hommikul poole kaheksast uuele retkele. Mina ei läinud, sest ma läksin tööle. Ja mis ma siin salgan – jalad olid natuke väsinud ka.
Neljapäeval sai mulle selgeks, et nädalavahetusel ei tule mingit Lõuna-Eesti reisi, sest lihtsalt aega ei ole. Õhtul sai jälle profülaktilisetel eesmärkidel etanoolijooke joodud.
Täna on reede ja peost pole pääsu. Vähemalt igav ei ole.
Lisa kommentaar

