Skip navigation

Esimene september 18-ne aasta järel, mil ma ei oselenud mitte ühelgi kooliaasta algust tähistaval aktusel ega koosolekul. Alates 1988. aastast kuni tänavuseni oli uus aasta alanud septembris. Oli lausa imelik esimese koolipäeva hommikul tööle minna ja üldse mitte välja teha, et uus aasta hakkas. Oleks justkui usku vahetanud või midagi.

Augusti lõpus täitus 7 aastat Viljandis elamist. Kunagi tulin mõttega, et ega ma siia kauemaks kui neljaks aastaks ei jää, aga nüüd paistab, et niipea ma siit ei lahku. Kuigi vahel kangesti tahaks. Maale. Ja mida kauem ma siin olen, seda ilusam ja armsam tundub mulle mu kauge kodukoht. See, kus ma lapsena muudkui jooksin, nagu on tavaks laulda.

Olen peaaegu terve aasta uuel töökohal töötanud ja tunnen, et hakkanud nüüd vaikselt harjuma. Seda, kas teised ka minuga harjunud on, ei oska öelda. Vanad naised näevad nooremates naistes alati konkurente. Ei tea, kas meestel on ka sama moodi?

Lisa kommentaar

