Skip navigation

Ma ei ole veel nii kuulus inimene, et peaksin oma telefoninumbrit salajas hoidma. Sellepärast on see kättesaadav kõigile, kes teavad, kust ja kelle nime alt otsida. Ja samuti kõigile neile, kes tahavad mulle “Kodukirja”, “Äripäeva” või “Pere ja Kodu” kuue kuu tellimust pähe määrida (väga soodsa hinnaga!) või mind Avonlady´ks tööle värvata. Selle viimase puhul sain muidugi rõõmsalt parastada, et vabandan väga, aga ma käin juba 1,5 kohaga tööl ja rohkem tõesti ei jõua. Ma tean, et need inimesed, kes mulle helistavad, teevad oma tööd ning nende sissetulek sõltub positiivsete vastuste hulgast ning seetõttu üritan jääda viisakaks ning esimesel võimalusel pähe õpitud teksti vuristavale müügitöötajale vahele hõigata, et vabandan väga, aga mul ei ole hetkel aega pikemalt kõneleda, sest aku saab kohe tühjaks. Täna ei olnud enam tahtmist nii viisakas olla, aga ei tahtnud tollele vanemale naisterahvale, kes mulle “Minu Pere” tellimust pakkus (väga soodsa hinnaga!), inetusi ütelda, mistõttu panin telefoni lihtsalt lauale ja lasin tal ennast tühjaks rääkida. Ise sain samal ajal tööd edasi teha, kuni kõne katkestati hoopistükkis helistaja enese poolt.

Mind häirib, kui mulle helistatakse võõralt numbrilt, pöördutakse minu poole familiaarselt nagu ma peaksin helistajat tundma ning iseennast tutvustamata, hakatakse mulle pakkuma midagi, mille vastu mul vähimatki huvi pole ning muututakse pahaseks, kui ma seda ka öelda julgen. Kindlasti vastaksin hoopis rõõmsal häälel, kui keset tööpäeva helistaks keegi võõras ja räägiks anekdoodi või ütleks lihtsalt, mis ilm homme tuleb. Ükskord tegin ise ühele elukindlustuse pakkujale huumorit ja vastasin küsimusele, kas mul alaealisi lapsi on, et enda teada mitte. Kindlustuse-tädi ei saanud naeruturtsatust tagasi hoitud. Nii lihtne ongi üht tüütut pähemäärimis-kõnet lõbusaks teha, kuigi ma oleks 25% suurema tõenäosusega kindlustuslepingut tegema läinud, kui nali oleks tulnud müügitöötaja poolt. Niisiis, jäi ära.

Lisa kommentaar

