Jäta - vahele navigatsioon

….ma olen natuke pettunud ka, et mu kerge haigusehoog nii tuhinal mööda lendas. Ma pole enam vähemalt mingi 5-6 aastat päriselt haige olnud. Niimoodi, et mitu päeva voodis ja arst käib ja puha. Natuke aega köhh-köhh ja kogu moos. Tahaks natuke põhjusega voodis külitada ja ennast Iiahi kombel haletseda….Aga no ei lasta, mis teha!

Karistuseks vedelesin tänase päeva niisama. Vahtisin netis pilte. Igasuguseid. Ei, ma ei mõtle mingeid rate´i pilte. Ikka korralikud fotod. Väga palju tuttavaid nägusid tuli ette. Eesti on väga väike ja internet väga suur, aga ikka nägin väga palju tuttavaid nägusid.

Ühte roppu pilti nägin ka. Täitsa kogemata. Isetehtud noku pilti. Noku oli isetehtud….ma mõtlen. No võibolla oli foto ka, aga noh…..igatahes nägin ma nüüd ära, kui hale võib välja näha mees, kes enne oli naine. Täitsa öka kohe. Toksi Google image´sse “cock” ja varsti leiadki. Cock tegelt tähendab kukke…inglise keeles. Ah ma lähen magama, jutt jobu ja katkendlik.

3 Comments

  1. kule ma kah eile surfasin piltides. ja leidsin mingite folgi piltide pealt sinu ja su härra kauniste mingit konsat nautimas… saadan sulle, kui tahad…

    juurak

  2. Kuule, tean jah, et seal selline pilt on. Tõmbasin isegi endale juba. See valge kaabuga tüüp minu ja mu härra kõrval on mu vanem vend, et sa teaksid.

  3. no vaata siit või vaata sealt – ei ole kellelgi kaabut peas, ei valget rohelist ega roosat… see vist ikka mingi muu pilt…

    juurak


Lisa kommentaar